Home » Lesaanbod

Op deze pagina vind je alle informatie over de  Pencak Silat stijlen waarvoor je bij ons terecht kunt. De Pencak Silat maakt gebruik van verschillende bewegingspatronen en technieken, waarbij houding en positie erg belangrijk zijn. Door de jaren heen ontstonden er talrijke verschillende stijlen. De stijlen zijn meestal verbonden aan een bepaalde streek, dorp of zelfs familie. Al deze stijlen hebben technische overeenkomsten, maar ontwikkelden zich anders en kregen een eigen identiteit.

DE VERENIGING/ SCHOOL

Wij zijn een traditionele Silat school met een moderne visie en richten ons op effectieve zelfverdediging, toegankelijk voor iedereen. In de school trainen verschillende leeftijdklassen vanaf 12 jaar waarbij zowel recreanten alsook wedstrijdvechters zich thuis voelen. wij geven lessen in kleine groepen waarbij persoonlijke begeleiding en ontwikkeling centraal staan. Naast reguliere trainingen organiseren wij ook nevenactiviteiten en onderhouden we goede contacten met andere vechtsportscholen.

LESAANBOD

Maak kennis met Pencak Silat en ontdek een veelzijdige en boeiende gevechtskunst, geschikt voor iedereen

Train mee met het A.P.F.S, efficiënt gevechtsysteem op korte afstand, gebouwd op logische principes

Klik op een logo voor meer informatie over de stijlen