PENCAK SILAT SITTARD - GELEEN

Home » Lesaanbod

Op deze pagina vind je alle informatie over de  Pencak Silat stijlen waarvoor je bij ons terecht kunt. De Pencak Silat maakt gebruik van verschillende bewegingspatronen en technieken, waarbij houding en positie erg belangrijk zijn. Door de jaren heen ontstonden er talrijke verschillende stijlen. De stijlen zijn meestal verbonden aan een bepaalde streek, dorp of zelfs familie. Al deze stijlen hebben technische overeenkomsten, maar ontwikkelden zich anders en kregen een eigen identiteit.

DE VERENIGING/ SCHOOL

Wij zijn een Silat school waar je zowel traditionele en niet traditionele Pencak Silat kunt leren. De school is gericht op effectieve zelfverdediging, toegankelijk voor iedereen. In de school trainen verschillende leeftijdklassen vanaf 12 jaar waarbij zowel recreanten alsook (wedstrijd)vechters zich thuis voelen. wij geven lessen in kleine groepen waarbij persoonlijke begeleiding en ontwikkeling centraal staan. Naast reguliere trainingen organiseren wij ook nevenactiviteiten en onderhouden we goede contacten met andere vechtsportscholen. Onze school onderhoud nauwe contacten met onze moederscholen in Indonesië en Maleisië waardoor trainingsstages in het land van herkomst mogelijk zijn.

Een gevechtskunst is gebaseerd op kennis, alles is gebaseerd op de natuurlijke bewegingen van de mens, natuurlijke bewegingen creëren gezondheid, positiviteit en de juiste realiteit. Zelfverdediging wordt enkel en alleen bepaald door de reden dat je vecht.

LESAANBOD

Maak kennis met Pencak Silat en ontdek een veelzijdige en boeiende gevechtskunst, geschikt voor iedereen

Train mee met het A.P.F.S, efficiënt gevechtsysteem op korte afstand, gebouwd op logische principes

Klik op een logo voor meer informatie over de stijlen