PENCAK SILAT SITTARD - GELEEN

• Gratis proefles
  • Persoonlijk aandacht
  • Beginners en gevorderden

Kom zelf ervaren hoe de training is! Klik hieronder en meld je direct aan voor een GRATIS proefles!

Op deze pagina vind je alle informatie over de  Pencak Silat stijlen waarvoor je bij ons terecht kunt. De Pencak Silat maakt gebruik van verschillende bewegingspatronen en technieken, waarbij houding en positie erg belangrijk zijn. Door de jaren heen ontstonden er talrijke verschillende stijlen. De stijlen zijn meestal verbonden aan een bepaalde streek, dorp of zelfs familie. Al deze stijlen hebben technische overeenkomsten, maar ontwikkelden zich anders en kregen een eigen identiteit.

DE VERENIGING/ SCHOOL

Wij zijn een school waar je authentieke Pencak Silat kunt leren, onze lessen zijn gericht op effectieve zelfverdediging, toegankelijk voor iedereen. Wij geven lessen in kleine groepen waarbij persoonlijke begeleiding en ontwikkeling centraal staan. Naast reguliere trainingen organiseren wij ook nevenactiviteiten en onderhouden we goede contacten met andere vechtsportscholen. Onze school onderhoud nauwe contacten met onze moederscholen in Indonesië en Maleisië waardoor trainingsstages in het land van herkomst mogelijk zijn.

Een gevechtskunst is gebaseerd op kennis, alles is gebaseerd op de natuurlijke bewegingen van de mens, natuurlijke bewegingen creëren gezondheid, positiviteit en de juiste realiteit. Zelfverdediging wordt enkel en alleen bepaald door de reden dat je vecht.

Klik op een logo voor meer informatie

Silat Stijl Indonesië

Dangian Pakuan