Home » Tarieven

Contributie:

• 2x trainen in de week voor leden 16+ bedraagt €25,00 per maand.
  • 1x trainen in de week voor leden 16+ bedraagt €15.00 per maand
  • 1x trainen in de week voor leden t/m 16 jaar bedraagt €12.50 per maand.

De éénmalige kosten voor inschrijving lidmaatschap bedraagt €15.00

Het is ook mogelijk gebruik te maken van een 'strippenkaart' voor 10 lessen. Deze kaart kost €75.- (€7,50 per training) en is 6 maanden geldig. De strippenkaart kan worden gebruikt als eerste periode wanneer men nog niet direct lid wil/kan worden. Na verbruik van de eerste strippenkaart kan men zich alsnog laten inschrijven als lid van de school. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als boven omschreven. De contributie wordt maandelijks overgemaakt op rekeningnummer van de school of per kas betaald

Jaarlijkse verenigingsbijdrage:

De jaarlijkse verenigingsbijdrage bedraagt €50,00

Deze wordt in de maand juni/juli geincasseerd en wordt alleen afgeschreven bij leden die al langer dan 3 maanden lid zijn.

De bijdrage is oa bedoelt voor het organiseren van activiteiten voor de leden.

Overig:

• Het lidmaatschap is maandelijks opzegbaar. Er is dus geen sprake van langdurige contracten!
  • Een proefles is altijd gratis!
  • Pencak Silat Kleding dient worden aangeschaft na 2 maanden proeftijd.
  • Indien je aan Pencak silat wedstrijden wilt meedoen,dan kan je lid worden of je registreren bij een paar overkoepelende Pencak Silat organisaties in Nederland namelijk:

- De Nederlandse Pencak Silat Federatie (NPSF), lidmaatschap vereist

- De Nederlandse Pencak Silat Bond ( NPSB), Lidmaatschap vereist

- De European Silat Melayu Federation (ESMF), registratie vereist

- De Federasi Pencak Silat Tradisi Internasional (FPSTI), automatische registratie bij lidmaatschap van PSPD-Pukulan

Doorlopende acties:

• Wanneer je als ingeschreven lid, een nieuw lid aan brengt en deze schrijft zich in, dan train je zelf een maand gratis!

De school Seni Pertahanan Diri-Pukulan is ingeschreven bij de KvK (65402871) als sport en recreatie onderwijs in het geven van sportlessen in de Indonesische krijgskunst op locatie. De school heeft geen winstoogmerk. Medewerkers ontvangen geen vergoeding voor hun diensten.