Home » Tarieven

Contributie:

• De contributie lidmaatschap Pencak Silat en A.P.F.S voor leden 16+ bedraagt €25,00 per maand.
  • De contributie lidmaatschap Pencak Silat of A.P.F.S voor leden 16+ bedraagt €15.00 per maand
  • De contributie lidmaatschap Pencak Silat voor leden t/m 16 jaar bedraagt €12.50 per maand.

De éénmalige kosten voor inschrijving lidmaatschap bedraagt €15.00

Het is ook mogelijk gebruik te maken van een 'strippenkaart' voor 10 lessen. Deze kaart kost €75.- (€7,50 per training) en is 6 maanden geldig. De strippenkaart kan worden gebruikt als eerste periode wanneer men nog niet direct lid wil/kan worden. Na verbruik van de eerste strippenkaart kan men zich alsnog laten inschrijven als lid van de school. Hiervoor gelden dezelfde voorwaarden als boven omschreven. De contributie wordt maandelijks overgemaakt op rekeningnummer van de school of per kas betaald

Jaarlijkse verenigingsbijdrage:

De jaarlijkse verenigingsbijdrage bedraagt €50,00

Deze wordt in de maand juni/juli geincasseerd en wordt alleen afgeschreven bij leden die al langer dan 3 maanden lid zijn.

De bijdrage is oa bedoelt voor het organiseren van activiteiten voor de leden.

Overig:

• Het abonnement is maandelijks opzegbaar. Er is dus geen sprake van langdurige contracten!
  • Een proefles is altijd gratis!
  • Pencak Silat Kleding dient worden aangeschaft na 2 maanden proeftijd.
  • Na 2 maanden proeftijd word je aangemeld als lid van de Nederlandse Pencak Silat Federatie, met dit lidmaatschap kan je meedoen doen aan wedstrijden, seminars, workshops ed georganiseerd door de NPSF.

Doorlopende acties:

• Wanneer je als ingeschreven lid, een nieuw lid aan brengt en deze schrijft zich in, dan train je zelf een maand gratis!

De school Seni Pertahanan Diri-Pukulan is ingeschreven bij de KvK (65402871) als sport en recreatie onderwijs in het geven van sportlessen in de Indonesische krijgskunst op locatie. De school heeft geen winstoogmerk. Medewerkers ontvangen geen vergoeding voor hun diensten.